"Szanowni Państwo,
z uwagi na wykrycie przypadków zakażeń wirusem COVID-19 oraz nałożoną kwarantanną na pracowników Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach informujemy, że od dnia 11 lutego 2021r. Wydział będzie nieczynny.
W związku z powyższym wydawanie dokumentów przez Wydział jest aktualnie niemożliwe.
PRZYPOMINAMY
Jeśli nabyłeś lub zbyłeś pojazd masz obowiązek dokonania zgłoszenia tego faktu:
- w terminie do 180 dni od daty zakupu/zbycia w przypadku pojazdów zakupionych do 31.12.2020 roku (dotyczy pojazdów krajowych zarejestrowanych w Polsce).
W przypadku pojazdów zakupionych i sprowadzonych z krajów Unii Europejskiej termin na zgłoszenie i rejestrację wynosi 180 dni - w terminie do 30 dni od daty zakupu/zbycia w przypadku pojazdów zakupionych po 01.01.2021 roku (dotyczy pojazdów krajowych zarejestrowanych w Polsce).
W przypadku pojazdów zakupionych i sprowadzonych z krajów Unii Europejskiej termin na zgłoszenie i rejestrację wynosi 30 dni.
Do zawiadomienia dołączyć należy dokument, na podstawie którego nabyto lub zbyto pojazd.
Zgłoszenia można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej: komunikacja@tarnogorski.pl, platformy E-PUAP: /33o3v5levb/SkrytkaESP lub poczty tradycyjnej.
UWAGA
Zgłoszenie nabycia lub zbycia pojazdu nie jest równoznaczne ze złożeniem wniosku o dokonanie rejestracji pojazdu.
O terminie rozpatrzenia wniosków złożonych w urnie przed 11.02.2021r. zostaną państwo poinformowani telefonicznie po zakończeniu kwarantanny przez pracowników Wydziału."