W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro zwracam się z prośbą o złożenie oferty cenowej dla wykonania zamówienia obejmującego:
Wykonanie prac związanych z usuwaniem, transportem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasteczko Śląskie w ramach realizacji projektu pn. „Demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków stanowiących własność osób fizycznych z terenu Gminy Miasteczko Śląskie”.
1.Zamawiający:
Gmina Miasteczko Śląskie ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie NIP: 645 250 29 67 REGON: 276258799 tel. 32 393 80 01; faks 32 393 80 02 e-mail gmiejska@miasteczko-slaskie.pl http://www.miasteczko-slaskie.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia:
- postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
- szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia została ustalona poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
3. Opis zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie prac związanych z:
- demontażem, zbieraniem transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest dwie lokalizacje na terenie gminy Miasteczko ŚI. szacowana ilość odpadu 2,26 Mg,
- zbieraniem transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest - 4 lokalizacje na terenie gminy Miasteczko ŚI. szacowana ilość odpadu 1,81 Mg
- przed podpisaniem umowy trójstronnej Wykonawca przedłoży wykonane kosztorysy na zasadach powszechnie obowiązujących w budownictwie dla każdej inwestycji z osobna. Kosztorysy będą stanowić załączniki do umów.
- Zamawiający dopuszcza wizję lokalną wyrobów zawierających azbest celem sporządzenia ww. kosztorysów.
Każdy z kosztorysów powinien zawierać:
- ilość wyrobów zawierających azbest podaną w Mg przewidzianą do:
- demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwienia lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest, lub
- zbierania, transportu i unieszkodliwienia lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest,
- cenę jednostkową za wykonanie prac związanych z:
- demontażem, zbieraniem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest w złotych netto/Mg oraz brutto/Mg usuniętych wyrobów zawierających azbest lub
- zbieraniem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest w złotych netto/Mg oraz brutto/Mg usuniętych wyrobów zawierających azbest
- całkowity koszt za wykonanie prac związanych z:
- demontażem, zbieraniem transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest w złotych netto/Mg oraz brutto/Mg lub
- zbieraniem transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest w złotych netto/Mg oraz brutto/Mg,
- kwota podatku VAT - należy stosować 8% stawkę VAT
Wykonawca w związku z realizacją zadania zobowiazany będzie do:
- zgłoszenia organowi nadzoru budowlanego, okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest, planowanych prac w terminie co najmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem, zgodnie z przepisami prawa określającymi sposób i warunki bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest. Oryginał zgłoszenia wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez właściwe organy, należy dostarczyć Gminie w terminie do dwóch dni roboczych licząc od dnia dokonania zgłoszenia potwierdzonego przez właściwy organ.
Zgłoszenie zamiaru przeprowadzenia prac dotyczy zarówno demontażu wyrobów zawierających azbest z obiektów/budynków, jak i ich zbierania i usuwania z posesji (magazynowane wyroby zawierające azbest).
- wykonanie prac związanych z demontażem, transportem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,
- dopuszczenia do wykonywania prac związanych z demontażem, transportem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest jedynie osoby, które odbyły szkolenie w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. 2005 nr 216 poz. 1824).
- Termin wykonania zadania: do 28.10.2021 r.
- Termin składania ofert: Ofertę należy złożyć do siedziby Zamawiającego do dnia 11.06.2021 r.
na formularzu ofertowym dołączonym do niniejszego zapytania wraz z wymaganymi załącznikami, a także należy wskazać wyliczony koszt za:
- wykonanie prac związanych demontażem, zbieraniem transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest w złotych netto/Mg oraz brutto/Mg.
- wykonanie prac związanych ze zbieraniem transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest w złotych netto/Mg oraz brutto/Mg
- kwota podatku VAT - należy stosować 8% stawkę VAT
Dopuszcza się złożenie oferty:
- w formie papierowej na adres: Gmina Miasteczko Śląskie ul. Rynek 8, 42 — 610 Miasteczko Śląskie
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gmiejska@miasteczko-slaskie.pl
6. Klauzula informacyjna
l. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, reprezentowana przez Burmistrza Miasta.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@miasteczko-slaskie.pl.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia i kontroli postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
- Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych.
- Dane osobowe będą ujawniane Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
- Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat.
- Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do tych danych osobowych. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
Kontakt telefoniczny w sprawie: p. Małgorzata Szweda tel. (32) 393 80 28
Załączniki: